Zapraszamy na X
Międzynarodowe Turystyczne Seminarium Naukowo-Szkoleniowe oraz Jarmark
Turystyczny
Już po raz dziesiąty w Kluczborku, odbędzie się Turystyczne Seminarium
Naukowo-Szkoleniowe organizowane przez Starostwo Powiatowe w Kluczborku,
Starostwo Powiatowe w Oleśnie oraz Kluczborsko-Oleską Lokalną Organizację
Turystyczną. Tegoroczne szkolenie będzie poświęcone zagadnieniu tworzenia
marki turystycznej regionu. To ważny element działań marketingowych zarówno
lokalnych gestorów usług turystyczno–rekreacyjnych, jak i władz
administracji rządowej i samorządowej, wdrażających aktywnie regionalną i
lokalną politykę rozwoju turystyki na Opolszczyźnie.
W imieniu
organizatorów zapraszamy
wszystkich zainteresowanych na jubileuszowe X Turystyczne
Seminarium Naukowo-Szkoleniowe nt. „Tworzenie marki turystycznej regionu –
teoria i praktyka”, które odbędzie się 10 lipca 2009 roku o godz.
10.00 w Kluczborku, w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego i Starostwa
Powiatowego przy ul. Katowickiej 1.
Seminarium będzie towarzyszył Jarmark Turystyczny Ziemi Kluczborskiej, który
odbędzie się tego samego dnia od godz. 10.00 do 17.00 na kluczborskim Rynku.
Podczas jarmarku wystawcy zaprezentują lokalne produkty turystyczne powiatu
kluczborskiego oraz partnerskiego powiatu Bad Dürkheim.
Aby wziąć udział w seminarium lub jarmarku należy przesłać odpowiednią
"Kartę zgłoszenia" (do pobrania poniżej) do dnia 06.07.2009 r. na adres:
Starostwo Powiatowe w Kluczborku, ul. Katowicka 1,
46-200 Kluczbork
faksem: 077 418-65-20 lub pocztą elektroniczną na adres:
promocja@powiatkluczborski.pl
Na bieżąco informacji organizacyjnych udzielają pracownicy Referatu Promocji Powiatu,
Turystyki i Kultury Starostwa Powiatowego w Kluczborku, tel. 077 418-52-18
wew. 153, 154, 155, email:
promocja@powiatkluczborski.pl
Program Seminarium: |
10.00 - 10.15
Otwarcie Seminarium
(Piotr Pośpiech -
Starosta Kluczborski, Jan Kus - Starosta Oleski)
10.15 - 10.40
10 lat doświadczeń w tworzeniu marki
turystycznej Ziemi Kluczborskiej i Oleskiej
(Maria Żurek - Prezes Kluczborsko-Oleskiej Lokalnej
Organizacji Turystycznej)
10.40 - 11.00
Uhonorowanie osób czynnie uczestniczących w
dziesięcioletnim procesie budowania lokalnej marki turystycznej
11.00 - 11.35
Przerwa
11.35 - 12.00
Tworzenie marki turystycznej regionu w świetle
teorii clusteringu
(Dr Maria Śmigielska - Uniwersytet Opolski)
12.00 - 12.20
Rola i znaczenie LOT-ów w tworzeniu lokalnych markowych produktów
turystycznych
(Przedstawiciel
Polskiej Organizacji Turystycznej)
12.20 - 12.40
Praktyczne aspekty promocji lokalnego produktu
turystycznego na przykładzie Powiatu Bad Dürkheim
(Regina Schmitt -
Starostwo Powiatowe w Bad Dürkheim)
12.40 - 13.00
Przydomowa pasieka pszczela, jako przedsiębiorstwo produkcyjne i turystyczne
(Władysława
Pojda - Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie)
13.00-13.20
„Kraina miodem i mlekiem płynąca” - miód, jako
element marki turystycznej obszaru
(Andrzej Kowalik -
Pasieka Zarodowa w Maciejowie)
13.20 - 13.30
Dyskusja
13.30
Zakończenie Seminarium |
pobierz:
Program Seminarium
Karta zgłoszenia na
Seminarium
Program Jarmarku
Karta zgłoszenia na Jarmark
|